DATO
26. september 2024

TID
08:30-10:30

PRIS

Gratis for medlemmer

800,- kr. excl. moms for ikke-medlem (udefrakommende)

400,- kr. excl. moms for ikke-medlem som gæst til medlem (trækkes fra efterfølgende ved indmeldelse)

No-show gebyr på 375 kr.

Faktura fremsendes efter tilmelding.

Tilmeldingen er bindende.

STED

MENY Valby - Toften
Gammel Køge Landevej 4
2500 Valby

DANSKE MADSKATTE PÅ MENY’EN

Brainy Breakfast: MENY

26. september 2024
Lokation: MENY Valby - Toften

”Når vi siger lokalt, så mener vi det”, lyder det fra MENY i deres kampagne, hvor de fremhæver ’Danske Madskatte’ og de passionerede producenter bag. Men hvordan har det virket at inddrage og fremhæve danske varer i sortimentet og personlighederne i markedsføringen? Hvordan har kunderne taget imod det? Det fortæller kædedirektør Richo Boss om og giver os indblik i udfordringerne, resultaterne og fremtid for denne strategi.

I starten af 2024 lancerede MENY deres kampagne om ’Danske Madskatte’, der fremhæver produkter af særligt høj kvalitet og med en lokal historie, der skiller sig ud. Der er fokus på leverandører, der arbejder med bæredygtighed, nytænkning og faglighed, hvor smag og kvalitet er i højsædet. Producenter fremhæves i markedsføringen som passionerede menneskerne med en historie at fortælle.

Men hvordan virker det for MENY at fortælle denne historie om Madskatte? Til dette Detailforum arrangement besøger vi MENY Toften i Valby, og hører Jesper Gottschalck Bjerring og Richo Boss fortælle mere om strategien med danske varer og resultaterne indtil videre. Vi kommer også bag om kampagnen og hører mere om de samarbejder MENY har lavet med leverandører. Til en kop kaffe og en bid af en madskat vil du derfor få svar på spørgsmål som:


DKMadskatte_658x495

- Hvordan har kunderne taget imod kampagnen?

- Vil kunder betale ekstra for den kvalitet og det håndværk, som er kernen i kampagnen?

- Har der været uforudsete konsekvenser ved at arbejde med de mindre producerenter og leverandører? Fx madspild, leveringsudfordringer eller?

- Hvordan arbejder MENY med differentieringen af danske produkter på tværs af landet?

- Hvordan er kampagnen og denne strategi med til at positionere MENY på markedet bredere set?

- Hvordan ser MENY fremtiden og udviklingen af lokale initiativer og madskatte?




Tilmeldingsfrist: 24. september 2024
Pris:
• Arrangementer gratis for medlemmer
• Pris for ikke-medlem (udefrakommende): 800 kr.
• Pris for ikke-medlem som gæst til medlem: 400kr (trækkes fra efterfølgende ved indmeldelse)
• No-show gebyr på 375
Max antal pladser: 35
 

    Tilmelding til arrangementet

















    MEDLEMSLOGIN