DATO
7. maj 2024
TID
08:30-10:30
PRIS
Gratis for medlemmer
800,- kr. excl. moms for ikke-medlem (udefrakommende)
400,- kr. excl. moms for ikke-medlem som gæst til medlem (trækkes fra efterfølgende ved indmeldelse)
No-show gebyr på 375 kr.
Faktura fremsendes efter tilmelding.
Tilmeldingen er bindende.
STED
Tøjeksperten, Rødovre Centrum 154, 2610 Rødovre
Den 7. maj 2024 kl. 8.30 – 10.30
Tøjeksperten, Rødovre Centrum, 2610 Rødovre
Privat Label har længe været et buzz word indenfor dagligvarehandlen, men de seneste år har specialvarehandlen også taget konceptet til sig. Nogen, der har gjort det med succes, er Tøjeksperten, som i mange år har haft privat label som et grundlæggende element i deres strategi.
I takt med øget konkurrence på eksterne brands og større prisgennemsigtighed på mærkevare, har behovet for privat labels nok aldrig været større. Specialvarehandlen, særligt indenfor multibrandbutikker, mærker en stigende konkurrence fra online salgsplatforme, monobrand forretninger, lagersalg og mærkevareleverandørenes egne webshops. Der er konstant tilbud eller kampagner, som gør det svært, at realisere den nødvendige avance for at kunne overleve.
Tøjeksperten, der er Danmarks største herretøjskæde med +110 forretninger fordelt over hele landet, fortæller til dette arrangement om deres strategi og erfaringer samt deres syn på fremtiden indenfor privat label. Du vil møde Troels Thomsen, Sales Manager i PWT Group (Tøjeksperten), som vil svare på spørgsmål som:
• Hvordan arbejder I med balancen mellem mærkevarer og privat label?
• Hvad er jeres målsætning for hvor meget privat label skal fylde i omsætningen?
• Oplever jeres kunder forskel på privat label og eksterne mærkevare?
• Hvordan sikre I at jeres salgsmedarbejdere ’brænder’ for privat label?
• Kan man I fremtiden forstille sig en Tøjekspert uden eksterne mærkevare?
• Hvilken funktion har de eksterne mærkevare og hvordan udvælger I dem?
• Hvad koster et effektivt omni-channel system?