DATO
16. maj 2024
TID
08:30-10:30
PRIS
Gratis for medlemmer
800,- kr. excl. moms for ikke-medlem (udefrakommende)
400,- kr. excl. moms for ikke-medlem som gæst til medlem (trækkes fra efterfølgende ved indmeldelse)
No-show gebyr på 375 kr.
Faktura fremsendes efter tilmelding.
Tilmeldingen er bindende.
STED
Moss Copenhagen, Vimmelskaftet 49, 1161 København K.
16. maj 2024 kl. 8:30 - 10:30
Vimmelskaftet 49, 1161 København K
Teknologi har nok aldrig fyldt mere i retail, end det gør lige nu. Og der er mere på vej. Et af de mest omtalte emner lige nu er Scan & Go. Men er betalingsløsningen ikke kun for de helt store globale kæder og dagligvarehandlen, eller er vi der, hvor alle specialbutikker bør ‘komme med på vognen’, inden det er for sent?
Scan & Go teknologien har udviklet sig helt enormt efter Covid-19. Det er gået fra at være kluntet, besværligt, dyrt og ikke særligt brugervenligt til et reelt konkurrenceparameter indenfor fremtidens specialvarehandel, hvis man vil sikre kundernes købsoplevelse. Med Zliide er det ikke kun forbrugeroplevelsen som er i centrum. Der er et grundlæggende styresystem, som smidigt og brugervenligt binder den fysiske detailhandel sammen med onlinehandel.
En af Danmarks mest succesfulde modekoncepter, Moss Copenhagen, har siden 2019 benyttet Zliide i deres forretninger.
Hvis du vil vide mere om erfaringerne med Scan & Go i specialvarehandlen, så har du nu muligheden for at møde CCO, Victor Pedersen, Zliide og Retail & E-commerce Manager, Imola Jozsa, Moss Copenhagen, som vil dele deres erfaringer med Scan & Go og svare på spørgsmål såsom:
• Hvordan påvirker scan & go både kunde- og medarbejderoplevelsen? Er der tale om en fremtidige standart i specialvarebutikker?
• Hvilken indflydelse har det på bemandingsplaner i butikkerne?
• Hvilke barriererne er der for at komme i gang? Er der specielle krav til logistik og prismærkning?
• Har der været udfordringer med systemdisciplin ude I butikkerne?
• Hvad koster et effektivt omni-channel system?