DATO
27. august 2020

TID
kl. 9.00-12:00

PRIS
500,- kr. excl. moms for medlemmer
800,- kr. excl. moms for øvrige deltagere

Faktura fremsendes efter tilmelding.

Tilmeldingen er bindende.

Tilmeld

STED
Madklubben Østerbro
Østerbrogade 79
2100 København Ø

Læringer i detailhandel under Corona perioden

Der hersker ingen tvivl om, at Corona perioden har konsekvenser for dansk detailhandel – men midt i krisen er mange nye og innovative tiltag blomstret op. Butikkerne har måttet tilpasse sig de nye markedsvilkår og den ændrede forbrugeradfærd på rekordtid.

For mange virksomheder har det betydet en udvikling og optimering af forretningsmodellen. Der er tænkt proaktivt, kreativt og gået aggressivt til værks på toplinjen i forhold til salget. Der er tænkt i salgskanaler og kommunikationskanaler i den nye markedssituation.
Hvordan kan man sælge anderledes under og efter Corona og hvilke tiltag kan tages i brug?
Hør hvordan forskellige virksomheder har ageret under Corona perioden og hvilke learnings de har taget med sig.

Bliv inspireret af:


1 lille
Henrik Spandet Møller, som er Co-founder af konsulentvirksomheden Spandet And Partner, vil give et indblik i den overordnede og praktiske tilgang til krisehåndteringen.
Jacob Bahne - billedelille
Jacob Bahne Sørensen fortæller om Bahnes learnings, som vil give blivende ændringer i måden at drive butikskæden på efter krisen.
Anders Aagaard Jensen, som er indehaver af bl.a. Madklubben, fortæller om deres tiltag og den innovative markedsføring under Corona.

2
Coops Marketing direktør Pia Niemann og senior analytiker i Category Development & Innovation Rikke Hannibal vil fortælle om Coops Genstartsplan og de forbruger-Corona-indsigter, den er baseret på og som indgik i bl.a. en række helsides annoncer i dagbladene.
0
Rikke Hannibal


Partner:

 

Tilmelding til arrangementet

















MEDLEMSLOGIN