DATO
28. September 2017
TID
kl. 08.30 - 10.30
PRIS
499,- ex. moms for medlemmer
999,- ex. moms for ikke medlemmer
Incl. forplejning - kaffe, the, croissanter og frugt
Tilmeldingsfrist: 21. september 2017
STED
NOSE2TAIL Meatpacker, Flæsketorvet 13A, 1711 København V
Til trods for at danskerne har skåret ned på forbruget, har de skruet kraftigt op for køb af hverdagens luksusprodukter. Selvom forbrugerne går i discountbutikker og jagter billige tilbud, skal der være plads til den lille luksus i hverdagen.
Vi har samlet en række spændende aktører til et temamøde omkring ”Den nye hverdags-luksus”. Til arrangementet kan du høre om:
Fremgang i en branche med modgang Mens landets bagerier er i skarp konkurrence med tankstationer, supermarkeder og kiosker, har Lagkagehuset formået at ramme et hul i markedet. Kom og hør om konceptet som har fanget forbrugerne og hør om deres planer for fremtiden? Jesper Friis, CEO for Lagkagehuset
Storytelling og fornyelse Hør hvordan Perch’s Thehandel har gjort brug af storytelling, til at styrke kundernes bevidsthed og gjort butikken til en destination. Selvom virksomheden er mere end 180 år gammel og holder fast i nogle af de gamle traditioner og dyder, gælder det viden om hvad forbrugerne vil have, og hvordan moderne indkøb ser ud. Hør hvordan Perchs Thehandel har formået at forny sig med onlineshop og salg gennem netsupermarkedet nemlig.com. Christian Hincheldey, adm. dir. for Perchs Thehandel
Torvehallerne - en destination for oplevelser Hvordan forløser man kundernes ønsker om ”Hverdagens nye Luksus” – hvad vil forbrugerne have? Hvordan arbejder man med kundeoplevelser og fornyr sig? Niels Lønborg Brandt, Konceptdirektør for Torvehallerne
Danske forbrugere Hvordan arbejder man med forkælelse af danskerne på jobbet, til fest og til hverdag efter fusionen mellem Løgismose og Meyers. Tørk Eskild Furhauge, CEO for Løgismose Meyers
Kom og hør om virksomhederne og bliv inspireret af succesfulde detailhandlere.