DATO
2. maj 2019
TID
8:30-10:00
PRIS
300 ,- kr. excl. moms for medlemmer
800,- kr. excl. moms for ikke medlemmer
STED
HiFi Klubben, Åboulevard 56-58, 2200 København N
HiFi Klubben startede som postordre-forretning i 1980, men har i dag et stort butiksnetværk i fem lande. Virksomheden har en voksende online forretning, men er ligesom andre udfordret af den stigende konkurrence og de ændrede forbrugsmønstre.
HiFi Klubbens direktør, Christoffer Arensbach, åbner dørene i ’flahship butikken’ på Åboulevarden til fortællingen om virksomhedens rejse fra dagens ”traditionelle” detailhandler til fremtidens ”HiFi Klubben 3.0”. En kæmpe udfordring for virksomheden, hvor butikkerne i større grad de kommende år skal omdannes til showrooms og kædens omni-channel forretning sættes på den endelige prøve…. Uden at man må gå på kompromis med de ting, der gør virksomheden til noget særligt.
Christoffer fortæller om, hvilke konkrete tiltag HiFi Klubben gør for at tilpasse sig markedet, hvordan målsætningerne er de næste 3 år samt hvilke udfordringer der er på rejsen.