DATO
4. marts 2021
TID
kl. 9.00-9:45
PRIS
Gratis for medlemmer
500,- kr. excl. moms for øvrige deltagere
Faktura fremsendes efter tilmelding
Tilmeldingen er bindende.
Kreativiteten i detailhandlen har blomstret under corona-krisen. Krisen har været med til at skabe nye og innovative idéer og dannet grobund for nye samarbejder på tværs af brancher. Detailhandelen har måttet tænke kreativt og anderledes i, hvordan de driver forretning.
Hør hvad corona-krisen betyder for denne nye bølge for kreativiteten, sammenholdet og entusiasmen?
På dette webinar vil Per Nyborg lede deltagerne igennem, hvordan han med sin store både faglige og praktiske viden omkring detailhandlen har set detailhandlen udvikle sig. Han vil komme ind på ideer og tiltag, som de enkelte butikker, lokalsamfund samt handelsstandsforeninger har i gangsat for at stå sammen om at komme igennem krisen. Per vil også komme ind på den ændrede forbrugeradfærd under corona. Hvilke konsekvenser forventes corona-krisen at have for fremtidens detailhandel?
Om Per Nyborg:
Per Nyborg er adm. dir. for ICP A/S. Per har været med til at planlægning af centerstrukturen i de fleste kommuner i Danmark ligesom han gennem mange år har været rådgiver på alle niveauer i detailhandlen.