DATO
2. juni 2021
TID
kl. 8.30-10:00
PRIS
300,- kr. excl. moms for medlemmer
800,- kr. excl. moms for øvrige deltagere
Faktura fremsendes efter tilmelding.
Tilmeldingen er bindende.
Der er et begrænset antal pladser.
STED
Matas hovedkontor
Rørmosevej 1
3450 Allerød
Hør om den succesfulde virksomhed til dette besøg på Matas hovedkontor i Allerød med CEO Gregers Wedell-Wedellsborg.
I 2018 offentliggjorde Matas en ny vækststrategi "Et fornyet Matas", som skulle vende de tidligere års udvikling. Dengang forventede man at investere ca. 600 mio. kr. i at forny og omstille kæden.
Det virker til at Matas har haft succes med den nye strategi og i februar 2021 kunne Matas melde ud at omsætningen var steget med 140 mio. kr. i 3. kvartal - en stigning der er drevet af en markant vækst i kædens online salg.
CEO Gregers Wedell-Wedellsborg vil fortælle om den strategi-proces, som Matas har været igennem og hvor langt de er nået på rejsen.
Vi skal bl.a. høre om:
Hvor langt er kæden kommet med deres Omnichannel strategi?
Hvilken betydning har Club Matas samarbejdet for kæden?
Hvilken rolle vil kædens fysiske butikker få i fremtiden?
31