DATO
31. januar 2018
TID
kl. 15.00-16.30
PRIS
300,- kr. excl. moms for medlemmer
800,- kr. excl. moms for ikke medlemmer
Faktura fremsendes efter tilmelding.
Tilmeldingen er bindende og skal ske senest d. 26. januar 2018
STED
Falkoner Alle 20, 2000 Frederiksberg
McDonald's konceptet kom til Danmark i 1981, og kæden har i dag 88 restauranter fordelt over hele landet. McDonald’s fik en blomstrende start i det danske og åbnede restauranter med lynets hastighed i de første årtier. Der blev investeret så solidt i det danske marked, at salget havde svært ved at følge med, selvom danskerne øjeblikkeligt tog Big Mac’en og de gyldne fritter til sig.
Derpå fulgte en række år, hvor den danske gren af McDonald’s bremsede ekspanderingen og i stedet fokuserede på at udvikle menuen og virksomheden.
I dag sælger McDonald’s flere burgere og har flere danske gæster end nogensinde før i kædens 36 års historie i Danmark.
Hør adm. dir. for McDonalds Joachim Knudsen fortælle om kædens historie, arbejdet i Danmark med at udvikle forretningen og vinde danskernes tillid, samt om det nye koncept "Din McDonalds", som er en del af en global strategi, som blandt andet indebærer digitale bestillingsskærme og muligheden for at imødekomme flere individuelle bestillinger uden at gå på kompromis med serveringstiderne.
Joachim Knudsen vil også fortælle om, hvordan man fastholder og uddanner personale i samarbejde med anerkendte uddannelsesinstitutioner, så man forbliver en attraktiv arbejdsplads.
Hør om kædens planer for fremtiden.