DATO
7. maj 2019 i Aarhus - LEDIGE PLADSER

9. maj 2019 i København - FÅ LEDIGE PLADSER

TID
kl. 8.00-16.00

PRIS
3.500,- kr. for medlemmer af Detailforum/pej gruppen
4.000,- kr. for ikke medlemmer

Rabat ved flere deltagere - bestilling af billetter skal bestilles samlet!

3 - 4 personer -10%
5 - 9 personer -15%
10 + personer -20%

Prisen er inkl. forplejning hele dagen og ekskl. moms 
Faktura fremsendes efter tilmelding.

Udfyld kontaktformularen i bunden eller kontakt os på: 
39620433
tilmeld@detail-forum.dk

STED
Aarhus:
Smedien, Værkmestergade 7, 8000 Aarhus

København:
Hotel Ottilia. Bryggernes Plads 7 1799 København V.
Taxi og bus ankomst: Pasteursvej 4, 1799 København V.

Der foregår byggeri i området, så parkering er problematisk. Der er dog et par parkeringshuse i nærheden, blandt andet på Ny Carlsbergvej.

Her kan du læse mere om parkerings mulighederne i København.

New Retail Day`19 - Retailkonference

 

Den mest inspirerende retailkonference i 2019 afvikles i stærkt samarbejde mellem Detailforum og pej gruppen, der begge har stået bag succesfulde retailkonferencer gennem flere år.

Heldagskonferencen afvikles både i Aarhus og København med en lang række inspirerende foredragsholdere, der samlet set kommer omkring de største trends, bidrager med værdifuld viden og erfaring og inspirerer til nytænkning.

Nedenunder kan du læse mere om programmet og om foredragsholderne. 


Program:

(Gælder både Aarhus og København)

08.30 - 09.00  Registrering og morgenmad

09.00 – 09.10  Introduktion til dagens program v. Louise Byg Kongsholm

09.10 – 09.30 Den moderne forbruger og trends v. Louise Byg Kongsholm /samt Peter Bur Andersen i København

09.30 – 10.00  Nethandel – tal og trends v. Henriette Høyer

10.00 – 10.25  Pause 

10.25 – 10.55  Den fysiske butik – revitalisering og trends v. Stine Grubbe

10.55 – 11.25  Local hero: Salling i Aarhus v. Marianne Bedsted / International spiller: Sephora i København v. Jenni Ôsterlund

11.25 – 11.50  Pause 

11.50 – 12.20  Erfaring, does and don'ts v/ Michael Christiansen i Aarhus / Henrik Libak i København

12.20 – 12.50  Paustian – nyt niveau i dansk møbeldetail? v. Frantz Longhi

12.50 – 13.25  Frokost 

13.25 – 13.30  Opsummering på formiddagen og intro til eftermiddagen v. Louise Byg Kongsholm

13.30 – 14.00 Nye forretningsmodeller: Bilka To Go v. Jacob Fejerskov

14.00 – 14.30  Nye forretningsmodeller: Winefamly v. Thomas Pedersen

14.30 – 14.55  Pause

14.55 – 15.25  Ejerskabsmodeller: Perchs Thehandel v. Christian Hincheldey 

15.25 – 15.55  Ejerskabsmodeller: Axcel v. Asbjørn Hyldgaard

15.50 – 16.00 Opsummering på eftermiddagen v. Louise Byg Kongsholm


Dagens temaer:

Tema 1. Trends, tal og perspektiver på butik og nethandel


Tema 2. Detail - Styrker og svagheder i mødet med fremtiden 


Jenni Ôsterlund, General Manager hos Sephora (Kun i København)

Frantz Longhi, CEO, Ejer af Danish Design Management og Paustian

How can retailers stay competitive in Today's changing market

As a retailer in today's market we are all concerned about the future challenges in brich & mortar stores. The retail landscape has gone through tremendous change in the past few years and keeping up with the industry - and your customers - can be challenging. What does it require to be relevant, get traffic and growth in the years to come?

“E-handel er godt – men skal kombineres med et fysisk designunivers for at være rigtig godt!”

Ekspert i revitalisering af designbrands, Frantz Longhi har for alvor sat skub i Paustians udvikling. Efter successen med Kähler er det nu Paustian, der skal udvikles og udbredes. Og det skal ikke kun ske på nettet, men i lige så høj grad i det fysiske møde med alle designelskere. Nyeste tiltag er butikken i Niels Hemmingsens Gade ved Strøget i København, som er skabt som et nytænkende og indbydende univers for alle, der interesserer sig for design. Hør om strategien bag et fornyet Paustian.


Tema 3. Nye modeller i fremmarch

Jacob Fejerskov, Bilka To Go

Thomas Pedersen, Winefamly

Overliggeren skal sættes højt

Et stort digitalt projekt i en stor ”murstensbutik” kan give mange skvulp, kampe, opgør med gamle vaner etc. At bygge bro mellem online og offline er ikke nemt og selv om it-systemer er kernen, så er forandringsledelse essentielt. Med Bilka To Go er overliggeren lagt højt og der leveres altid mere end lovet. En god start skaber tro, engagement og commitment.

Muligheder og barrierer i abonnementsløsninger

Den succesfulde medlemstjeneste for vin oplever stor succes i form af meget loyale kunder og et højt køb pr. kunde, men har sværere ved rekruttering hvorfor der nu lanceres en ”Winefamly Free”-løsning. Hvilke muligheder og barriere møder man med denne nye forretningsmodel og hvordan får man dem fikset?


Tema 4. Ejerskabets konsekvenser

Christian Hincheldey, Perchs tehandel

Asbjørn Hyldgaard, Partner hos Axcel

Forandre for at bevare

I en tid hvor der stilles stadig større krav til detailhandelens omstillingsparathed, er mange ejerledede virksomheder udfordret. Hvordan navigerer man en næsten 200 år gammel familievirksomhed igennem 7 generationer og hvilke konsekvenser har det?

Hvilken rolle spiller en kapitalfond?

Axcel deler deres erfaringer med at investere i forbrugsgoder og detailhandel, hvad de leder efter og ser potentiale i samt hvordan det er at være ejet af/ indgå partnerskab med en kapitalfond


Dagens tovholder er Louise Byg Kongsholm, forfatter til tre bestsellerbøger om fremtidens detailhandel, trendforsker og ejer af pej gruppen.

Den supereffektive og dybt relevante heldagskonference afvikles i både Aarhus og København i maj 2019. Intet andet sted får du så meget inspiration, perspektiv og viden fra et stærkt team af indlægsholdere. Ryk en dag ud af kalenderen, prioriter inspiration og netværk til denne spændende konference.


Partnere:

 

Tilmelding til arrangementet

















MEDLEMSLOGIN