DATO
København 23. april 2024
Aarhus 25. april 2024
Pr. deltager
Pr. medlem
I en tid præget af kompleksitet og paradokser stiller vi i år skarpt på fremtidens største drivkraft: Vækst. Udfordringerne er mange, fra inflation og en usikker verdensøkonomi til en presserende klimadagsorden, men mulighederne er endnu flere.
Det er nu vigtigere end nogensinde at forstå, hvordan vi kan balancere skala og ansvar, innovation og bæredygtighed, profit og etik. New Retail Day 2024 vil være en platform for at udforske disse mange aspekter af vækst. Vi byder indenfor til et forum, hvor branchens fremmeste tænkere og aktører vil dele deres visioner, metoder og casestudier.
Hvordan skaber vi vækst, der ikke blot øger bundlinjen, men også tilfører værdi til samfundet og minimerer vores miljømæssige fodaftryk? Hvordan navigerer vi i det digitale landskab, hvor nye forretningsmodeller konstant udfordrer det etablerede?
Deltag i New Retail Day 2024, og få indblik i de strategier og værktøjer, der kan hjælpe din virksomhed til at vokse i en verden i forandring.