DATO
12. november 2019

TID
kl. 9.00-11.30

PRIS
300,- kr. excl. moms for medlemmer 
800,- kr. excl. moms for  ikke medlemmer
Tilmeldingen er bindende.

Tilmeld

STED
Atlas Biograferne
Rødovre Centrum 96, 2610 Rødovre

Omnichannel

Hvordan skaber man tætte forbindelser mellem den fysiske verden og den digitale? Og hvordan sikrer man en strømlinet integreret kundeoplevelse, hvor kunderne, uanset hvordan de vælger at engagere sig med virksomheden, kommer til at have en ensartet oplevelse? 

Hør spændende talere og inspirerende kundecases til dette formiddagsarrangement med Kenneth Nørgaard CEO for BabySam, Brian Andersen E-commerce direktør for Matas, Per Rasmussen CEO for E-capacity samt Rasmus Houlind forfatter og CSO for Agilic.

Kenneth Nørgaard,
CEO for BabySam

Den danske detailvirksomhed BabySam satte sig i slutningen af 2015 det ambitiøse mål, at have en 1:1 kunde P&L i 2020. Dette mål har ført til en omfattende digital strategi og redefinering af hele BabySam konceptet. Hvor langt er BabySam fra målet? Hvad er egentlig det svære når man går all-in på sin digitale strategi? Få en helt ærlig fortælling om Kenneth Nørgaards erfaringer de sidste 4 år med rejsen mod den sømløse kundeoplevelse.


Brian Andersen,
E-commerce direktør for Matas

Brian vil fortælle om Matas’ rejse fra at være en traditionel retailer til at skabe en position som fremtidens vinder inden for skønhed og helse online. Hør hvordan Matas arbejder med elementer i de fysiske butikker for at sikre en god kundeoplevelse og om samspillet mellem de fysiske butikker og onlinebutikken - så man skaber en god forretning. 


Per Rasmussen,
CEO E-capacity

Hvad skal der til for at chefen for butikkerne støtter op om webshoppen og for at butiksmedarbejderen tager online-ordrer retur med et smil? Hvad er det for Omnichannel services kunderne forventer og som skaber en konkurrencefordel, når man skal modstå Amazon ol. i fremtiden? Per har rådgivet nogle af nordens største detailvirksomheder og brands og været med til udvikle deres omnichannelstrategi.


Rasmus Houlind,
forfatter og CSO Agilic

Omnichannel handler om at skabe sammenhængende kundeoplevelser på tværs af kanaler. Derfor skal man ikke fokusere på kanalerne, men på det, der går på tværs - kunderne. Så hvordan kan din virksomhed gøre det bedre? Rasmus deler ud af sine erfaringer og giver gode råd til, hvordan du kan arbejde med kunderejser. Bliv inspireret til at sætte dine kundedata i spil og udvikle stærke og loyalitetsskabende kunderejser. Rasmus Houlind er forfatteren bag omnichannelbogen "Make it all about me" fra juni 2019.


Partnere:

 

Tilmelding til arrangementet

















MEDLEMSLOGIN