DATO
29. oktober 2020
TID
kl. 9.00-12:00
PRIS
500,- kr. excl. moms for medlemmer
800,- kr. excl. moms for øvrige deltagere
Faktura fremsendes efter tilmelding.
Tilmeldingen er bindende.
STED
KU.BE
Dirch Passers Allé 4
2000 Frederiksberg
En række erfarne eksperter kommer med input til, hvordan virksomheder kommer godt i gang med markedsføring via sociale medier og får succes.
Langt de fleste virksomheder har indset, at tilstedeværelse på sociale medier i dag er afgørende for deres forretning. Men hvordan kommer virksomheder godt i gang med markedsføring via sociale medier og får succes? En række eksperter deler ud af deres viden fra spændende cases og kommer med input og inspiration til, hvordan detailhandelen kan få succes med sociale medier.
Marie Vagn-Hansen er Kreativ Chef hos mediebureauet Homey Media og vil fortælle om, hvordan man laver engagerende videoindhold til sociale medier. Hvad skal der til for at slå igennem og hvad er best practise på Facebook, LinkedIn og Instagram? Bliv knivskarp i din videokommunikation og brænd igennem på sociale medier!
Mange virksomheder tror, at alle influencere kan sælge alle produkter, men det er slet ikke tilfældet. Man opretter heller ikke en tilfældig annonce på Facebook, og regner med at omsætningen bare triller ind.
Hvilken værdi kan influencere skabe for virksomheder, hvis det gøres ordentligt?
Kasper Bondegaard er CEO hos Make Influence og giver indblik i, hvordan Influencer marketing har udviklet sig igennem de sidste 10-15 år. Hvad skal man skal have fokus på, når virksomheder skal udvælge influencere og lave kampagner, der skal generere omsætning? Med erfaring fra en lang række casevirksomheder – vil der være eksempler på dos and don'ts, så man undgår fejl.
Bente Yde Enert er Presse-og kommunikationschef hos Haveselskabet og vil fortælle, hvordan Haveselskabet rent praktisk benytter sociale medier med stor succes. En case om hvordan en modig strategi for de sociale medier har skabt loyalitet og en løbende konstruktiv dialog.